Γ. Βοσκόπουλος, Φασίζουσες συμπεριφορές στο πανεπιστήμιο

 

Επέστρεψα σήμερα μετά από 3 εβδομάδες καθιστικής διαμαρτυρίας στα μαθήματα μου. Δεν έχει επιλυθεί κανένα από τα ζητήματα που κατήγγειλα, ωστόσο η επιστροφή μου ήταν μάλλον επιβεβλημένη προκειμένου να ολοκληρωθεί το εξάμηνο. Έχουν ήδη κανονιστεί και οι αναπληρώσεις.

Μπαίνοντας στο αμφιθέατρο είπα στους φοιτητές και φοιτήτριες μου ότι ξεκινάμε και πάλι, αν και δεν έχουν αντιμετωπιστεί τα προβλήματα που κατήγγειλα. Τους είπα ότι θα συνεχίσω τον αγώνα μου για διαφάνεια, αξιοκρατία, δημοκρατία. Τους ανέφερα ένα περιστατικό κατά τη χθεσινή συνέλευση του τμήματος όταν ο «συνάδελφος» μου Χ. Νίκας μου ανέφερε ότι επέστρεψα στα μαθήματα για να μην χάσω το μισθό μου. Η απάντηση μου ήταν ότι παραιτήθηκα από τη διδασκαλία τριών μαθημάτων από δυο διαφορετικά μεταπτυχιακά πετώντας στα σκουπίδια σημαντικά έσοδα. Του είπα ότι η παράμετρος χρήμα δεν αποτελεί κριτήριο για μένα και το είχα αποδείξει με την παραίτηση μου για λόγους ακαδημαϊκής αξιοπρέπειας.

Τότε παρενέβην «αυθόρμητα» φοιτητής (γνωρίζω με ποια παράταξη συνδέεται) και μου είπε «εμείς ήρθαμε να κάνουμε μάθημα όχι να ακούσουμε τα προσωπικά σας». Ιταμότητα! Του απάντησα ότι οι μαζικές αντιγραφές, οι λογοκλοπές, οι απειλές προς καθηγητή, το bullying προς καθηγητή, η αναβαθμολόγηση λευκής κόλλας (ενδεικτικά αναφέρω αυτά) δεν είναι προσωπικά ζητήματα. Και ότι εν πάση περιπτώσει η ακαδημαϊκή ελευθερία του καθηγητή πανεπιστημίου είναι θεσμικά και συνταγματικά κατοχυρωμένη.

Φεύγοντας μερικές ώρες μετά από το ΠΑΜΑΚ στην έξοδο του γκαράζ στεκόταν ένας «φουσκωτός» σε σημείο μάλιστα που παρεμπόδιζε τη διέλευση του αυτοκινήτου μου. Με αγριοκοίταξε περνώντας με το αυτοκίνητο μπροστά του. Ήταν σαφές γιατί βρισκόταν εκεί. Αυτό βέβαια συμβαίνει κατά τακτά χρονικά διαστήματα για αυτό το λόγο την επόμενη φορά θα βγάλω φωτογραφίες να τις δημοσιεύσω. Είναι εξίσου περίεργο ότι συνέβη μετά από καιρό και αφού είχε προηγηθεί η «ανταλλαγή απόψεων» με τον προαναφερθέντα φοιτητή μου περί ελευθερίας του λόγου και έκφρασης του πανεπιστημιακού δασκάλου.

Ο απόλυτος φασισμός από αυτούς που έχουν πάγια συνεργασία με μπράβους.

 

Γ. Βοσκόπουλος, αναπλ. καθηγ. τμήματος ΔΕΣ, ΠΑΜΑΚ, π. πρόεδρος τμήματος